کسٹمر سروس
1win پاکستان اپنے صارفین کی بہت قدر کرتا ہے اور انہیں ایک سُستے اور بغیر مشکلات کے گیمنگ تجربے کی فراہمی کے لیے کوشاں ہے۔ مگر کبھی کبھار، صارفین کو مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے، اور ان کی فوری حل کی ضرورت ہوتی ہے تاکہ وہ اپنے کھیل سے لطف اندوز ہوتے رہیں۔ کمپنی نے ایک کسٹمر سپورٹ سروس قائم کی ہوئی ہے جو کہ ماہر مینیجرز پر مشتمل ہے، اور یہ سروس دن کے 24 گھنٹے، ہفتے کے 7 دن فعال رہتی ہے۔ صارفین کوئی بھی سوال پوچھ سکتے ہیں، جیسے کہ پروفائل کی تصدیق یا حقوق کی خلاف ورزی سے متعلق شکایات۔
مواصلت کے طریقے
1win پاکستان کھلاڑیوں کو مدد لینے کے لیے مختلف آسان طریقے فراہم کیے گئے ہیں، ہر ایک میں اپنی خاصیتیں اور فوائد موجود ہیں۔
طریقہ | تفصیل |
---|---|
براہراست گفتگو | یہ مدد حاصل کرنے کا سب سے تیز طریقہ ہے۔ لائیو چیٹ آپ کی سہولت کے لیے سرکاری ویب سائٹ اور موبائل ایپ پر موجود ہے۔ کلائنٹ کو صرف نیچے دائیں کونے میں موجود چیٹ ونڈو پر کلک کرنا ہے اور مینیجر سے گفتگو شروع کرنی ہے۔ |
فون لائن | اگر صارف براہ راست سپورٹ مینیجر سے بات کرنا چاہتا ہے تو وہ 8(800)301-77-89 پر ٹیلی فون کر سکتا ہے۔ آپریٹر مسئلے کا بہتر جائزہ لینے کے لیے کچھ واضح سوالات پوچھے گا، اور عام طور پر اس طریقے کے ذریعے کوئی بھی مسئلہ 5 منٹ کے اندر حل ہو جاتا ہے۔ |
ای میل | یہ آپشن بہترین معیار کا ہے، لیکن یہ سب سے زیادہ وقت لیتا ہے۔ کلائنٹس، support@1win.xyz ای میل کے ذریعے اپنے مسائل کی اطلاع دے سکتے ہیں۔ چند گھنٹے کے اندر، مینیجر انہیں ضروری ہدایات کے ساتھ ایک تفصیلی جواب فراہم کرے گا۔ |